Wersja nieobowiązująca z dnia

Stanowisko urzędnicze ds. obsługi powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego (Etatów: 1 )

Informacje dodatkowe:

Starosta Gołdapski ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór na stanowisko urzędnicze
ds. obsługi powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego
w Starostwie Powiatowym w Gołdapi

  1.  Nazwa i adres jednostki: Starostwo Powiatowe w Gołdapi, ul. Krótka 1,  19-500 Gołdap
  2. Stanowisko pracy: stanowisko ds. obsługi powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego
  3. Określenie wymagań stawianych kandydatom, związanych ze stanowiskiem
  • wymagania niezbędne:
  1. wykształcenie wyższe,
  2. doświadczenie w pracy w administracji publicznej,
  3. znajomość poniższych przepisów prawa regulujących działalność i kompetencje samorządu powiatowego:
  • ustawa z dnia 5 czerwca 1998 r. o samorządzie powiatowym,
  • ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych,
  • ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. kodeks postępowania administracyjnego,
  • ustawa z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne,
  • rozporządzenie Ministra Rozwoju z dnia 18 sierpnia 2020 r. w sprawie standardów technicznych wykonywania geodezyjnych pomiarów sytuacyjnych i wysokościowych oraz opracowywania i przekazywania wyników tych pomiarów do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego,
  • rozporządzenie Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 2 kwietnia 2021 r. w sprawie organizacji i trybu prowadzenia państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego,
  • rozporządzenie Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 27 lipca 2021 r.
    w sprawie ewidencji gruntów i budynków,
  • Regulamin Organizacyjny Starostwa Powiatowego w Gołdapi,
  • Regulamin Pracy Starostwa Powiatowego w Gołdapi,
  • Statut Powiatu Gołdapskiego.
  1. obywatelstwo polskie,
  2. prawo do korzystania z pełni praw publicznych,
  3. pełna zdolność do czynności prawnych,
  4. brak prawomocnego skazania wyrokiem sądowym za umyśle przestępstwo skarbowe bądź przestępstwo z oskarżenia publicznego,
  5. stan zdrowia pozwalający na wykonywanie pracy na ww. stanowisku pracy,
  6. nieposzlakowana opinia.

 

  • wymagania dodatkowe:
  1. biegła znajomość komputera i podstawowych pakietów biurowych,
  2. umiejętność właściwej interpretacji przepisów prawnych,
  3. opanowanie i wysoka kultura osobista,
  4. ukierunkowanie na podnoszenia kwalifikacji i pogłębianie wiedzy,
  5. znajomość administracji bazy danych Firebird, obsługa programu EWOPIS i EWMAPA,
  6. samodzielność, operatywność, dyspozycyjność, rzetelność, odpowiedzialność, umiejętność pracy w zespole;
  7. umiejętność organizacji pracy własnej.
  1. Do zakresu zadań pracownika ds. obsługi powiatowego zasobu geodezyjnego
    i kartograficznego będzie należało przede wszystkim (główne zadania):
  • udostępnianie materiałów państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego (PZGiK) drogą elektroniczną za pomocą usług sieciowych, wydawanie licencji i naliczanie opłat;
  • weryfikacja przekazywanych przez wykonawców zbiorów danych lub innych materiałów stanowiących wyniki prac geodezyjnych lub prac kartograficznych;
  • sporządzanie projektów decyzji o odmowie przyjęcia do powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego zbiorów danych lub innych materiałów stanowiących wyniki prac geodezyjnych lub prac kartograficznych;
  • obsługa zgłoszeń prac geodezyjnych i kartograficznych;
  • obsługa zawiadomień o zakończeniu prac geodezyjnych i kartograficznych;
  • obsługa i zabezpieczenie baz systemu PZGiK, w których gromadzi się materiały zasobu
    w postaci dokumentów elektronicznych;
  • opatrywanie klauzulą urzędową materiałów i zbiorów danych przyjmowanych do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego, materiałów zasobu udostępnianych na wniosek oraz
    w związku ze zgłoszeniem prac lub jego uzupełnieniem, dokumentów i materiałów przeznaczonych dla podmiotu, na rzecz którego wykonawca prac geodezyjnych wykonał prace geodezyjne;
  • monitorowanie procesów przyjmowania materiałów i zbiorów danych do zasobu w postaci elektronicznej;
  • aktualizacja baz danych BDOT500, GESUT i EGiB na podstawie opracowań geodezyjnych
    i kartograficznych przyjętych do części powiatowej państwowego zasobu geodezyjnego
    i kartograficznego, zgodnie z obowiązującymi przepisami;
  • bieżące przygotowywanie materiałów geodezyjno-kartograficznych do wyłączenia jako zbędnych oraz udział w komisyjnej ocenie stanu zasobu i współpraca z Archiwum Państwowym w tym zakresie;
  • opracowywanie sprawozdań i analiz dotyczących stanu państwowego zasobu geodezyjnego
    i kartograficznego.
  1. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
  1. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.  Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę na czas określony do 6 miesięcy, z możliwością późniejszego zatrudnienia na czas nieokreślony.
  2. Praca administracyjno-biurowa w siedzibie urzędu, na II piętrze. Budynek nie posiada windy.
  3. Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin, powiązana z obsługą urządzeń biurowych.
  4. Bezpieczne warunki pracy.
  1. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych:

W rozumieniu ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych informuję, że w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Starostwie Powiatowym w Gołdapi wynosił poniżej 6%.

  1. Wymagane dokumenty:
  1. wypełniony kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie- dokument własnoręcznie podpisany (zał. nr 1a do ogłoszenia),
  2. życiorys (CV) uwzględniający dokładny przebieg dotychczasowego zatrudnienia oraz list motywacyjny- dokumenty własnoręcznie podpisane,
  3. kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie oraz kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie w pracy w administracji publicznej,
  4. w przypadku osób niepełnosprawnych kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, jeżeli kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art.13a ust.2 ustawy
    z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych,
  5. oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych oraz posiadaniu pełnej zdolności
    do czynności prawnych- własnoręcznie podpisane,
  6.  oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego
    lub umyślne przestępstwo skarbowe (osoba wybrana w celu zatrudnienia zobowiązana będzie
    do przedstawienia oryginalnego ,,Zapytania o udzielenie informacji o osobie” z Krajowego Rejestru Karnego),
  7. Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych na potrzeby procesu rekrutacji wraz z podpisaną zgodą na przetwarzanie danych osobowych (załącznik 1b
    do ogłoszenia).
  1. Termin i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

Dokumenty aplikacyjne należy złożyć w zaklejonej kopercie z dopiskiem: „Dotyczy naboru
na stanowisko ds. obsługi powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego w Starostwie Powiatowym w Gołdapi”
w terminie do 30 czerwca 2025 r. do godz. 12.00.

Dokumenty można złożyć osobiście w Biurze Obsługi Mieszkańców w Starostwie Powiatowym
w Gołdapi bądź przesłać pocztą na adres:

Starostwo Powiatowe w Gołdapi

ul. Krótka 1

19-500 Gołdap

Dokumenty nadesłane po upływie wyżej wymienionego terminu nie będą rozpatrywane
(decyduje data wpływu do Starostwa). Nie dopuszcza się również możliwości przesyłania dokumentów aplikacyjnych pocztą elektroniczną.

Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, CV należy opatrzyć klauzulą: ,,Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych przez Starostwo Powiatowe z siedzibą w Gołdapi w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (DZ.U.UE.L.2016.119.1.), ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1781 ze zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych ( Dz. U. z 2024 r., poz. 1135 tj.)”.

Kandydaci wybrani w procesie rekrutacji zostaną telefonicznie poinformowani o terminie przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej, natomiast dokumenty osób niezakwalifikowanych zostaną odesłane.

Nabór zostanie przeprowadzony zgodnie z przepisami ustawy z dnia 21 listopada 2008 r.
o pracownikach samorządowych oraz ,,Regulaminem naboru kandydatów na wolne stanowiska urzędnicze, w tym wolne stanowiska kierownicze w Starostwie Powiatowym w Gołdapi” stanowiącym załącznik do Zarządzenia Nr 18/2009 Starosty Gołdapskiego z dnia 20 kwietnia
2009 r. ze zm.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Gołdapi. Dodatkowe informacje o naborze można uzyskać pod numerem telefonu: 87 615 44 36 lub 87 615 44 20.

Gołdap, 18.06.2025 r.

Starosta Gołdapski
Krzysztof Tomasz Kazaniecki

Załączniki

Treść ogłoszenia

Wersja nieobowiązująca

Strona może zawierać nieaktualną treść i załączniki. Możesz pozostać na tej stronie lub przejść na wersję z obowiązującą zawartością.