Stanowisko urzędnicze ds. administracyjno-technicznych (Etatów: 1 )
Informacje dodatkowe:
OR.2110.5.2023
Starosta Gołdapski ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór na stanowisko urzędnicze
ds. administracyjno-technicznych w Starostwie Powiatowym w Gołdapi
- Nazwa i adres jednostki: Starostwo Powiatowe w Gołdapi, ul. Krótka 1, 19-500 Gołdap
- Stanowisko pracy: stanowisko ds. administracyjno-technicznych
- Określenie wymagań stawianych kandydatom, związanych ze stanowiskiem
- wymagania niezbędne:
- wykształcenie wyższe - kierunek administracja,
- minimum 5 lat stażu pracy, w tym 2 lata doświadczenia w pracy w jednostkach samorządu terytorialnego,
- znajomość programów komputerowych Word, Excel, poczta e-mail,
- znajomość poniższych przepisów prawa regulujących działalność i kompetencje samorządu powiatowego:
- ustawa z dnia 5 czerwca 1998 r. o samorządzie powiatowym,
- ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych,
- ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego,
- ustawa z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych
- Regulamin Organizacyjny Starostwa Powiatowego w Gołdapi,
- Regulamin Pracy Starostwa Powiatowego w Gołdapi,
- Statut Powiatu Gołdapskiego.
- obywatelstwo polskie lub obywatelstwo państwa członkowskiego Unii Europejskiej oraz innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,
- prawo do korzystania z pełni praw publicznych,
- pełna zdolność do czynności prawnych,
- brak prawomocnego skazania wyrokiem sądowym za umyśle przestępstwo skarbowe bądź przestępstwo z oskarżenia publicznego,
- stan zdrowia pozwalający na wykonywanie pracy na ww. stanowisku pracy,
- nieposzlakowana opinia.
- wymagania dodatkowe:
- biegła znajomość komputera i podstawowych pakietów biurowych,
- opanowanie i wysoka kultura osobista,
- ukierunkowanie na podnoszenie kwalifikacji i pogłębianie wiedzy,
- samodzielność, operatywność, dyspozycyjność, rzetelność, odpowiedzialność, umiejętność pracy w zespole;
- ważne prawo jazdy kat. B lub wyższe,
- umiejętność organizacji pracy własnej.
- Do zakresu zadań pracownika ds. administracyjno-technicznych będzie należało przede wszystkim (główne zadania):
- prowadzenie spraw związanych z zabezpieczeniem i rozliczeniem dostaw energii cieplnej
i elektrycznej do urzędu; - prowadzenie praw związanych z zabezpieczeniem sprawności i bieżącej konserwacji systemów: instalacji c.o. i c.w.u., p.poż., alarmowych i monitoringu, klimatyzacji, wentylacji, sieci telefonicznej, sprzętu gaśniczego, zegara w urzędzie;
- składanie w wyznaczonym terminie informacji do projektu budżetu na rok następny
o planowanych przychodach i wydatkach na zabezpieczenie realizacji zadań z powierzonego zakresu czynności; - prowadzenie spraw związanych z zaopatrzeniem materiałowo-technicznym urzędu,
- przygotowywanie zapytań ofertowych oraz przeprowadzanie zakupów materiałów i usług zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych;
- koordynacja prac związanych z remontami i inwestycjami prowadzonymi w budynku oraz na posesji urzędu;
- dbanie o stan techniczny wszystkich pomieszczeń w budynku urzędu oraz znajdującego się
w nich wyposażenia; - kontrolowanie ładu i porządku w budynku i na posesji urzędu;
- dbanie i odpowiedzialność za symbole państwowe w siedzibie urzędu.
- Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
- Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę na czas określony do 6 miesięcy, z możliwością późniejszego zatrudnienia na czas nieokreślony.
- Praca administracyjno-biurowa w siedzibie urzędu.
- Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin, powiązana z obsługą urządzeń biurowych.
- Praca na 1. piętrze w budynku Starostwa nie posiadającym windy.
- Bezpieczne warunki pracy.
- Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych:
W rozumieniu ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych informuję, że w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Starostwie Powiatowym w Gołdapi wynosił poniżej 6%.
- Wymagane dokumenty:
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (zał. nr 1a do ogłoszenia),
- życiorys (CV) uwzględniający dokładny przebieg dotychczasowego zatrudnienia oraz list motywacyjny- dokumenty własnoręcznie podpisane,
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie oraz doświadczenie w pracy
w administracji, - w przypadku osób niepełnosprawnych kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, jeżeli kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art.13a ust.2 ustawy
z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych, - oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych oraz posiadaniu pełnej zdolności
do czynności prawnych, - oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego
lub umyślne przestępstwo skarbowe (osoba wybrana w celu zatrudnienia zobowiązana będzie
do przedstawienia oryginalnego ,,Zapytania o udzielenie informacji o osobie” z Krajowego Rejestru Karnego), - Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych na potrzeby procesu rekrutacji wraz z podpisaną zgodą na przetwarzanie danych osobowych (załącznik 1b
do ogłoszenia).
- Termin i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
Dokumenty aplikacyjne należy złożyć w zaklejonej kopercie z dopiskiem: „Dotyczy naboru
na stanowisko ds. administracyjno-technicznych (ogłoszenie nr OR.2110.5.2023)” w terminie do dnia 20 listopada 2023 r. do godz. 15.00. Dokumenty można złożyć osobiście w Biurze Obsługi Mieszkańców w Starostwie Powiatowym w Gołdapi bądź przesłać pocztą na adres:
Starostwo Powiatowe w Gołdapi
ul. Krótka 1
19-500 Gołdap
Dokumenty nadesłane po upływie wyżej wymienionego terminu nie będą rozpatrywane
(decyduje data wpływu do Starostwa). Nie dopuszcza się również możliwości przesyłania dokumentów aplikacyjnych pocztą elektroniczną.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, CV należy opatrzyć klauzulą: ,,Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych przez Starostwo Powiatowe z siedzibą w Gołdapi w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (DZ.U.UE.L.2016.119.1.), ustawą z dnia 10 maja
2018 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1781) oraz ustawą z dnia
21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2022 r., poz. 530)”.
Kandydaci wybrani w procesie rekrutacji zostaną telefonicznie poinformowani o terminie przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej, natomiast dokumenty osób niezakwalifikowanych zostaną odesłane.
Nabór zostanie przeprowadzony zgodnie z przepisami ustawy z dnia 21 listopada 2008 r.
o pracownikach samorządowych oraz ,,Regulaminem naboru kandydatów na wolne stanowiska urzędnicze, w tym wolne stanowiska kierownicze w Starostwie Powiatowym w Gołdapi” stanowiącym załącznik do Zarządzenia nr 18/2009 Starosty Gołdapskiego z dnia 20 kwietnia
2009 r. ze zm.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Gołdapi. Dodatkowe informacje o naborze można uzyskać pod numerem telefonu: 87 615 44 36 lub 87 615 44 20.
Gołdap, 08.11.2023 r.